آرشیو بهمن ماه 1400

خدمات تعميرات لوازم خانگي

نکات مهم در تعمیر تلویزیون

۱۸ بازديد

نکات مهم در تعمیر تلویزیون

تلویزیون یکی از لوازم خانگی اساسی و ضروری در هر خانه‌ای است. به دلیل افزایش قیمت تلویزیون در سال‌های اخیر ضرورت توجه به محل تعمیر و تعمیرکار معتبر بیش ‌از پیش شده‌ است.

نکات مهم در تعمیر تلویزیون وجود دارد که درعین تعمیر باید به آن توجه شود که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم.

برای تعمیر تلویزیون در تهران ابتدا باید تعمیرگاه مناسب را شناسایی کرد. عوامل متعدد وجود دارد که یک تعمیرکار را نسبت ‌به سایرین متمایز می‌کند.

تکنسین مجرب و متخصص تلویزیون

 عامل اول تعمیرکاران مستقر در شرکت تعمیرات است. تلویزیون‌های جدید به دلیل تکنولوژی پیشرفته‌ای که در تولید آن استفاده ‌شده است، از پیچیدگی مختص به خود برخوردارند.

 همین موضوع باعث می‌شود تعمیرات این دستگاه هم تخصصی گردد.تعمیرکاران تلویزیون باید دوره‌های ویژه گذرانده باشند و توانایی تشخیص عیوب و رفع آن را داشته باشند.

ابزارآلات پیشرفته

 عامل دوم که باید مورد توجه قرار گیرد تجهیزات و ابزارآلات مورد استفاده در تعمیرگاه است به همان اندازه که قطعات پیشرفته شده‌اند ابزارآلات هم باید پیشرفته باشد تا بتواند عیب را مشخص کند.

قطعات اورجینال

در شرایط تحریم کشورمان تامین قطعات اورجینال از هر برند امری دشوار است که ممکن است برخی قطعات غیر اصل و نامرغوب توسط برخی تعمیرکاران بی انصاف مورد استفاده قرار گیرد. بیسار مهم است که شرکت تعمیرات قطعات مصرفی مرتبط و اصل را برای تعمیر لوازم شما بکار بگیرند.

گارانتی و ضمانت نامه تعمیرات

قطعا تعمیرگاهی که از تخصص و تعمیر خود مطمئن باشد خدمات خود را ضمانت می‌کند و در قبال آن ضمانت‌نامه معتبری به مشتری خود ارائه می‌دهد. تعمیرگاهی که بعد از تعمیر دستگاه ضمانت‌نامه کتبی معتبر به مشتری خود ارائه می‌دهد قطعا برتری بیشتری نسبت ‌به دیگر تعمیرگاه‌ها دارد. همین احساس مسئولیت در قبال کیفیت خدمات برتری مهمی برای شرکت های ارائه دهنده  محسوب میشود.

 

به دلیل عدم آگاهی برخی شهروندان و سودجویی برخی از تعمیرکاران افرادی که تخصصی در زمینه تلویزیون ندارند وارد حوزه تعمیرات آن شده مراجعه به این‌گونه افراد باعث وارد آمدن خسارات جبران‌ ناپذیر به دستگاه می‌شود. این خسارات ممکن از تا حدی باشد که دیگر تلویزیون قابل تعمیر نباشد.

توجه به نکات مهم تعمیرات تلویزیون و مطالعه مفید در این خصوص را در اینجا بخوانید.

نکاتی که بعد از تعمیر تلویزیون  باید به آن توجه کرد نگهداری بعد از تعمیر تلویزیون است که نقش اساسی در افزایش طول عمر تلویزیون دارد. اگر بعد از تعمیر، نحوه نگهداری از دستگاه مناسب نباشد ممکن است دوباره همان مشکل به وجود آید. پس لازم است نسبت‌به شناخت روش صحیح نگهداری بعد از تعمیر تلویزیون آشنا شوید.

هنگام تحویل دستگاه تعمیرگاه حتما از تکنسین مجموعه بخواهید که دستگاه شما را تست کنند و بعد آن را تحویل بگیرید. این کار باعث می‌شود که علاوه‌بر اطمینان خاطر از سالم بودن تلویزیون توضیحاتی که لازم است از تکنسین را دریافت کنید.

تعمیر تلویزیون ال جی

تلویزیون‌های ال جی در حال حاضر یکی از پرطرف‌دارترین دستگاه‌های موجود در بازار هستند. نکته‌ای که در تعمیر تلویزیون ال جی باید مدنظر قرار بگیرد این است که در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات تحریم قطعات این دستگاه‌ها به‌شدت کمیاب شده‌است چنانچه از این مدل تلویزیون استفاده می‌کنید و دچار خرابی شده‌است انتخاب تعمیرگاهی که بتواند قطعه اصلی را تامین کنند نقش اساسی در تعمیر دستگاه دارد.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

برند دیگری که طرف‌داران زیادی دارد شرکت سامسونگ است. علاوه ‌بر مشکل تامین قطعات که در این برند هم وجود دارد، عدم متخصص ماهر و کافیست که در زمینه تعمیرات تلویزیون این برند فعالیت داشته باشد دیگر نکته‌ای است که باید به آن توجه کرد.

 شرکت پارس پویش تعمیرگاه تخصصی لوازم‌ خانگی در تهران است که با بهره‌گیری از متخصصین ماهر و دوره ‌دیده به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارد.

 تعمیرگاه این مجموعه به انواع ابزارآلات روز دنیا مجهز شده‌است تا بتواند با دقت بسیار بالا، مشکلات را مشخص کند. تامین قطعات اصلی و باکیفیت یکی از ویژگی‌های مهم شرکت پارس پویش است که آن را نسبت‌ به دیگر تعمیرگاه‌های تلویزیون در تهران متمایز کرده است.

چنانچه قصد تعمیر دستگاه تلویزیون خود را دارید و در تهران ساکن هستید بهترین گزینه شرکت پارس پویش می‌باشد. ضمانت‌نامه کتبی و معتبری که این مجموعه بعد از تعمیر در اختیار مشتریان خود قرار میدهد نشان از اهمیت به مشتریان و اعتبار این مجموعه دارد.