مشکلات رایج در تمامی برند های تلویزیون کدام اند؟

۴ بازديد

مشکلات انواع تلویزیون

تلویزیون ‌ها یکی از مهم ‌ترین لوازم برقی در زندگی روزمره افراد بشمار آمده و به‌ عنوان یکی از سرگرمی‌ های مردم شناخته می‌ شوند. تلویزیون ‌های امروزی با پیشرفت تکنولوژی به‌ صورت صفحاتی باریک و تخت ساخته‌ شده و بسیار حساس و دارای ساختاری شکننده هستند. تلویزیون ‌های جدید به‌ صورت LED و LCD در بازار وجود داشته و این وسیله مانند هر لوازم برقی دیگری ممکن است دچار خرابی ‌ها و ایراد های ساده و تخصصی شوند.

یکی از مهمترین خدماتی که شرکت های تعمیر لوازم خانگی در تهران ارائه می دهند، تعمیر تلویزیون در تهران است که  مشکلات انواع تلویزیون ‌با هر برندی را انجام می دهند.

رایج ترین مشکلات انواع تلویزیون

امروزه تلویزیون‌ ها در برندهای متفاوتی همچون سامسونگ، سونی، ال جی، پاناسونیک و غیره وجود داشته و افراد می ‌توانند بنا بر آپشن و ویژگی هر یک از برندها در قیمت ‌های مختلف، آنها را انتخاب کرده و خریداری نمایند. فارق از برند شرکت سازنده، به دلیل تکنولوژی یکسان، مشکلات تلویزیون ها اغلب یکسان است که عبارتنداز:

  • قطع شدن صدای تلویزیون

یکی از مشکلات رایج پیش‌ آمده در تلویزیون‌ ها، قطعی در صدای آنها می ‌باشد. دلیل قطعی صدا می ‌تواند از وجود ایراد در مین بورد سیستم و یا خرابی اسپیکرهای تلویزیون و تنظیمات غلط آن باشد. جهت برطرف کردن این ایراد، اگر تنظیمات صدا را درست کرده و باز هم‌ صدا وصل نشد، باید از یک متخصص در این حرفه درخواست کمک نمایید.

  • شکستگی پنل تلویزیون

هما‌طور که در ابتدای مقاله گفته شد، تلویزیون ‌های امروزی به‌ صورت صفحاتی تخت و نازک بوده و ازاین ‌رو پنل آ‌ها بسیار آسیب ‌پذیر و شکننده است. در صورت شکستگی پنل به سرعت توسط یک تعمیرکار متخصص پنل را تعویض کرده و ایراد پیش‌ آمده را برطرف نمایید.

  • آب خوردگی پنل

یکی دیگر از مشکلات پنل تلویزیون، آب خوردگی آن است. تماس مستقیم آب و مواد شوینده با پنل تلویزیون در هنگام نظافت، سبب می‌شود که آب به داخل پنل نفوذ کرده و سبب ایجاد مشکلاتی در تلویزیون مانند سوختگی پنل و سوختگی آی سی های دستگاه شود. در صورت هرگونه خرابی در پنل، این قطعه باید با قطعه پنل جدید تعویض شده که در این شرایط از یک تکنسین ماهر در این زمینه درخواست کمک کرده و تلویزیون را تعمیر نمایید.

  • پرش تصاویر در تلویزیون

پرش تصاویر در تلویزیون از مشکلات رایج در تمامی برندهای تلویزیون است. به‌ طور کلی مشکل پرش تصاویر می‌تواند از ایراد در مین برد، اختلالات منبع تغذیه و پاور، علت‌ های سیستماتیک و همچنین ضعف در لامپ‌ های تلویزیون باشد.

  • کم ‌نور و پرنور شدن تصاویر تلویزیون

از جمله ایراد رایج در تلویزیون‌ های ال ‌ای‌ دی و ال ‌سی ‌دی می ‌توان به پرنور شدن و کم ‌نور شدن خود به‌ خود تصاویر تلویزیون اشاره کرد. تغییر نور تصاویر می ‌تواند از خرابی و ایراد در بک لایت تلویزیون ها باشد که در این‌ صورت باید بک لایت را تعویض کرده و اگر مشکل برطرف نشد، باید پنل تلویزیون را به ‌طور کامل تعویض نمایید.

  • خاموش و روشن شدن خودبه‌ خود تلویزیون

یکی از علت ‌های خاموش و روشن شدن ناگهانی در تمامی تلویزیون‌ های جدید، ایراد و خرابی در مین برد و بک لایت تلویزیون است. همچنین از علت‌های خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ‌ها می ‌توان به نوسانات برق و فلش آلوده به ویروس اشاره کرد.

از دیگر مشکلات رایج در برندهای متفاوت تلویزیون ‌ها می ‌توان به پاک شدن کانال ‌ها، عدم تصویر در حالت  HDMI، ترک‌ خوردگی صفحه تلویزیون، قطع تصویر در هنگام پخش صدا، وجود خطوط افقی و عمودی در تصویر تلویزیون، وجود نقاط سیاه و قرمز و لکه ‌های سفید در تصویر و تأخیر در روشن‌ شدن تلویزیون و غیره اشاره کرد.

شرکت پارس پویش جزء شرکت ‌های بزرگ و شناخته‌ شده در تعمیرات و نصب انواع لوازم برقی خانگی در تهران می‌ باشد. این شرکت تمامی خدمات مانند تعمیر تلویزیون در تهران و تعمیر یخچال‌ فریزر تهران و همچنین نصب آ‌ها را به مشتریان خود ارائه می ‌دهد.

تمامی تکنسین‌ ها و تعمیرکاران مشغول به کار در این شرکت، همگی دوره دیده و بسیار ماهر بوده و این تکنسین ها در زمان تعیین‌ شده پس‌ از درخواست مشتری، در محل حاضر شده و با بررسی دقیق وسیله برقی در محل اقدام به تعمیر آن می ‌نماید. مشتریان می‌ توانند جهت تعمیر تلویزیون در تهران و تعمیر یخچال‌ فریزر در تهران با مجموعه پارس پویش تماس گرفته و با کارشناسان آن در ارتباط باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.